wtorek, 12 sierpnia 2014

Sprawy Organizacyjne.

Kochani, wielkimi krokami zbliżamy się do nowego opowiadania - Parallel.
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem bardzo podekscytowana i już nie mogę się doczekać opublikowania pierwszego rozdziału! *o*
Chciałabym Was na początku przeprosić, za to, że tak mało dodaję tych Imaginów, ale nawet nie macie pojęcia jak trudno jest mi pisać w jednym czasie nowe rozdziały i Imaginy. Za każdym razem kiedy piszę kolejną historię, nie jest ona tak rewelacyjna żeby ją dodać na bloga, ponieważ całą wenę zużywam na nowe rozdziały. Nie wiem jak Wy, ale wolę żeby nowe opowiadanie było super, a nie Imaginy. :) Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. ;)
Okej, przechodzimy do sedna sprawy. Kilka ważnych informacji dotyczące nowego opowiadania:


• Rozdziały będą pojawiać się dwa razy w tygodniu w niedziele i w czwartek,
• W opowiadaniu Parallel - Big Time Rush nie istnieje,
• 14 lipca w poniedziałek zostali dodani BOHATEROWIE,
• 6 sierpnia została dodana REKLAMA BLOGA,
• 28 sierpnia w czwartek będzie dodany PROLOG,
• 1 września będzie dodany Rozdział 1.


Piszcie czy również jak ja nie możecie się doczekać początku nowej historii xd


Jeszcze jedna sprawa: Bardzo, ale to bardzo dziękuję za 30908 wyświetleń na starym blogu! Na prawdę nie mam pojęcia co teraz powiedzieć, bo mam łzy w oczach (tym razem ze szczęścia! xd) i jest mi trudno stukać w klawisze, ale jakoś daję radę. ;3 Kiedy zaczynałam tutaj pisać, nie miałam pojęcia, że ktoś to w ogóle będzie czytał i że w ogóle ktoś zajrzy na mojego bloga! To jest dla mnie ogromne wyróżnienie, dla dziewczyny która piszę amatorsko i dzieli się tylko z innymi swoją wyobraźnią. :') Jeżeli ktoś by mi powiedział rok temu, że będę pisać bloga wyśmiałabym go. xd Także ogromne DZIĘKUJĘ!!! ♥ ♥ ♥


No i jeszcze jedna sprawa, jak nie którzy wiedzą niedługo wybieram się na koncert Heffron Drive w Nowym Jorku. Razem z kuzynką robię plakat i chciałybyśmy aby na tym plakacie były Wasze dane, np: nazwa Twiitera czy Instagrama, jeżeli ktoś nie posiada tych portali społecznościowych możecie także podać swoje Imię i Nazwisko a ja z chęcią wpiszę Was na plakacie pod pozdrowieniami. Swoje dane pisze mi na asku: (klik) lub na Twitterze (klik) ;)


Całuję, pozdrawiam i życzę udanej reszty wakacji! ;***



PS: Zapraszam na oficjalną stronę blogu na Facebooku: Parallel - Opowiadanie.

9 komentarzy:

  1. Aniaaa jesteś najlepsza!

    Oczywiście że czekamy !!!

    Moje dane już podałam, mam nadzieję że doszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja już się nie mogę doczekać na to opowiadanie. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie pytanie :
    o kim będzie opowiadanie ???
    To chyba tyle. Nie mogę się już doczekać ! *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opowiadaniu zostaną użyci chłopcy z BTR ale tylko i wyłącznie ich wygląd i imiona :) Główny bohater to między innymi Kendall Schmidt.

      Usuń
  4. mogłabyś dodawać sceny +18 ? proooooszę !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ummmm... Moim zdaniem, ta historia nie będzie należeć do tych do których pasują sceny +18 xd A drugi powód jest taki, że ja nie umiem takich scen pisać... Ale, kto wie? Może jednak coś będzie... Nie będę niczego obiecywać, bo sama nie wiem co z tego wyjdzie ;)

      Usuń
  5. Imaginy są świetne ! Blog na pewno też, już się nie mogę doczekać pierwszego rozdizału ♥ . Z chęcią bym go przeczytała :). Co do plakatu to świetny
    pomysł :). Już się nie mogę doczekać, pierwszego rozdziału :). Na plakacie mozę być pseudonim artystyczny ? ;D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Czekam, obym nie miała zawalonej srodzy jak rok temu ;)

    OdpowiedzUsuń