środa, 6 sierpnia 2014

REKLAMA BLOGA!!

"Co by było gdyby...?"
Znajome pytanie powtarzane praktycznie codziennie, ale nie wiadomo ile by się zrobiło, ono zostanie nieuniknione. Ania Smith, zwykła nastolatka, chodząca do zwykłej szkoły i mające zwykłe życie. Przynajmniej, tak właśnie myślała... Mając nadzieję, na lepszą przyszłość, nie może odciągnąć się od przeszłości, która idzie za nią krok w krok, nie dająca o sobie zapomnieć, praktycznie każdego dnia. Dostając drugą szansę i o wiele lepsze warunki w nowej rodzinie, chce zacząć wszystko od nowa. Jednak już pierwszego dnia szkoły staje pod ostrzałem uczniów University of California. Między innymi Kendalla Schmidta, uważającego się za najważniejszego i lepszego od innych. Zamieszany kilka lat wcześniej z narkotykami, przez co zapłacił za to wysoką cenę. Jednak i w jego przypadku dawne życie, które chce uniknąć, staje przed nim niczym mur.
Czy Ania i Kendall odnajdą cel w życiu? Czy przestaną myśleć o tym co było i będą kierować się tym co ma być i będzie? Czy pomogą sobie nawzajem? A może nadal będą na linii wroga?" Tego dowiecie się czytając nowe opowiadanie!

Premiera już niebawem!!!


27 komentarzy:

  1. Cudne
    Już nie mogę się doczekać *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nowe opowiadanie Wam się spodoba ;)

      Usuń
  2. ŚWIETNA I PERFEKCYJNA REKLAMA!
    Już się nie mogę doczekać września!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeej :)
    eh od czego zacząć?
    więc tak, tak bardzo się cieszę na to nowe opowiadanie, że ojeju *,*
    szablon jest po prostu cudowny :)
    bardzo mi się podoba :)
    reklama idealna xd
    dobra, już nie mogę się doczekać <33
    nic, tylko czekać na prolog i pierwszy rozdział <3


    Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szablon jest prześliczny *-*
      Jesteś tak blisko, że nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy! ;3 Zobaczysz resztę później ;3
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  4. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że się jeszcze nie żegnamy. ;*
    Bardzo mi się spodobało wcześniejsze opowiadanie i miałam nadzieję, że zaczniesz pisać coś nowego. :)
    Wygląd bloga bardzo mi się podoba. :D odwaliłaś świetną robotę. :)
    Reklama również mi się podoba i nie mogę się już doczekać września. :D
    Fajnie, że wstawiasz także imaginy, ponieważ mogę zaglądać na twojego bloga codziennie, jak dotychczas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozbędziecie się mnie tak szybko! xd
      Oj tak, wygląd jest rewelacyjny i strasznie mi się podoba *-*
      Dziękuję bardzo i cieszę się, że reklama się podoba :*

      Usuń
  5. Mi się podoba wszystko!
    Tylko cos czuję, że to opowiadanie będzie troche smutne, ale okaze się potem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ta historia będzie inna od LMA, a dokładniej przekonacie się za miesiąc ;)

      Usuń
  6. Reklama jest taka wspaniala *.* jshxisjxiehwosjwis♥♥♥ oj wydaje mi się że to opowiadanie bedzie smutne...:c przynajmniej ja tak wydedukowałam... czy Kendall w tym opowiadaniu będzie w jakimś gangu? XD mam takie uczucie, że to opowiadanie będzie równie wspaniałe co LMA. ♥ a ja cały czas nie moge sie otrzasnac po zakonczeniu Love Me Again... udhdusjz *.* chyba jeszcze z 10 razy przeczytam tą reklamę bo po prostu nie moge sie na przeczytać ją ♥ wygląd też mi się bardzo podoba *.* jest taki więcej idbxisbwisbsi *.*♥♥ normalnie cię kocham♥ i za opowiadanie i za wygląd i za to że chce ci się dla nas pisać i za jeszcze wiele wiele innych♥ przepraszam za ciągłe "uxhsisuxis *.* " XD po prostu tak bardzo mi sie to wszystko podoba że nie moge doczekać się września ♥ aha. I jeszcze jedno. Pisałam ci to juz paree razy ale jeszcze taz: KOCHAM CIE♥ tak bardzoo za to wszystko *.* bohaterowie też są wspaniali *.* a (wiem ze to juz pisalam ale ok lmao) reklama ... mogę ją czytać przez caly dzien...takaświetna ♥ aha i jeszcze jedno XD mówiłam ci że spokojnie moglabys wydac książkę. Chętnie ją przeczytam.♥ jeejku♥ wiem ze to dopiero we wrzeaniu powinnam napisac ale juz teraz życzę weny Aniu :) dobra bo za duzo sie rozpisalam xd to...do wwrześnia:* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że reklama się podoba :)
      Hm... Czego będzie dotyczyć Parallel? Tego się przekonacie już niebawem ;3
      Wygląd również mi się podoba. Jest taki jaki chciałam, czyli idealny *-*
      Dziękuję bardzo i tak, widzimy się we wrześniu :*

      Usuń
  7. super reklama :)
    czekam na to opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwiastun genialny i już nie mogę się doczekać nowego opowiadania!
    Cały czas myślałam,że skomentowałam ten wpis! A tu dziś przeglądam i patrzę nie ma mojego komentarzu! A ja WFT. Przecież pisałam. Dopiero sobie przypomniałam,że wtedy coś było nie tak i dodał się! Jezu ale mogłabym być zła! To był mega długi komentarz... Zawsze jak napiszę długi komentarz to nie chce mi się dodać! Żal normalnie! Dobra już nie zanudzam!
    W każdym razie twoje nowe opowiadanie jest jedyną rzeczą przez co chce już wrzesień! JEDYNĄ.
    To do prologu w nowym opowiadaniu :*
    P.S Wygląd bloga jest genialny. Białe kolory idealnie tu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za twoje słowa i ogromnie się cieszę, że reklama się spodobała ;*
      To nie jest twój obowiązek żeby komentować! Ważne, żebyś przeczytała ;)
      Ja też nie mogę się doczekać, aż przeczytacie prolog ;3 Jeszcze kilka tygodni!
      Dziękuję jeszcze raz :*

      Usuń
  9. OMGGGGGGGG!!!!
    1. Jeśli ty wydasz książkę to ja ją kupię i na 100% przeczytam. Nie odpuszczę okazji żeby taka książką znalazła się w mojej biblioteczce. Nie, nie ma takiej mowy! Wierze w ciebie!
    2. Jak zobaczyłam nowy wygląd to było takie po prostu "WOW!". Nic więcej. Jest czadowy! Jest piękny! Jest niesamowity! Jest cudowny! Jest zajebisty! Jest per-fect! I wszystko z naj... :D
    3. Reklama po prostu jghjfhjsjfhkghhgjdioshyitrhsgstugohikjiuqrgflwe. Na serio :D Tak pod koniec wywnioskowałam, że blog będzie trochę smutny...chociaż... A dobra mniejsza z tym xd Reklama po prostu mega!! Jest czadowa! Jest piękna! Jest niesamowita! Jest cudowna! Jest zajebista! Jest per-fekcyjna! I wszystko z naj... :3
    4. Oczywiście, że będę co tydzień tu zaglądać i czekać na jakąś notkę lub co tam będziesz dodawać. Co dodasz to będę czytać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha xd bardzo dziękuję! :*
      Tak, mi też się nowy wygląd podoba. Jest taki piękny *-*
      Hm, każdy ma swoją teorię co do fabuły, mogę obiecać, że dużo się nie mylicie, ale nadal nie poznaliście jeszcze prawdy ;3
      Dziękuję bardzo i cieszę się, że reklama się podoba :*

      Usuń
  10. mi też się bardzo podoba. wykonałaś kawał dobrej roboty. gif cudowny, tekst też powala. naprawdę.
    a wygląd bloga też jest piękny. *,*
    oczekuje na prolog pod koniec sierpnia, chyba, że zaczniesz od rozdziałów [pomijając prolog, czasem tak robią].
    aaa, no i nie mówię paaaa do września
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3h pracy przy tej reklamie nie poszły jednak na marne ;3
      Prolog też będzie i tylko się zastanawiam, kiedy mam go dodać... xd
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :*

      Usuń
  11. Blog jest piękny, reklama świetnie zapowiadająca. To znaczy, że opowiadanie bd boskie. Nic tylko czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.

      Mam, nadzieję, ze opowiadanie przypadnie Ci do gustu! xx

      Usuń
  12. Cudowny blog, taki elegancki i przejrzysty ;). Szablon świetny ! <3. Reklama zaprasza do czytania bloga :). Obserwuję i czekam na pierwszy rozdział ;3.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam!! Mimo, że bedę zawalona znowu geografia, czekam xo!

    OdpowiedzUsuń